sobota 15. května 2010

135.den - PRVNÍ KRŮČKY A ŠIROKÁČ

...hned dopol se nejdůležitější událostí dne staly první samostatné krůčky Terinky...hrála si s Tomem s povídacím pejskem na zemi, pak dolezla ke mě ke stolu a pak jak tak u mě stála, se rozhodla, že chce zase k Tomovi za pejskem....pustila jsem jí a ona k nim udělala 3 krůčky...a pak to ještě zopakovala 2x....ke mě a zase k Tomovi...zamáčkla jsme slzu dojetí, bylo to nečekaný a krásný...je to naše malá roztomilka, jak jí Tom říká...a její kroucení ručička, když při tom říká není není je přímo k sežrání....
...kluci pak dopol stihli nakoupit a Terezka se vyspat....na odpol jsme plánovali nějakou prochajdu, ale Terk zase odpol usnula a pak bylo hnusně a zima a vítr...ale mě to nedalo a nakonec jsme Teri a Matyho vytáhla ven, abych mohla vyzkoušet vterénu nový objektiv...dětičky se vyvenčili a Tom zatím vařil ....vrátili jsme se pěkně promrzlý a já už vím, že příště jdu fotit sama.... :o))

1 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

Kláro, perfektní foto! U vás je tolik inspirace... vy byste mohla nafotit i do projektu Week of life... nafotit týden života, denně 9 fotek... http://www.weekoflife.com/cz/default.aspx