pátek 14. května 2010

134.den - MODELÍNY

...od rána zataženo, prší, je zima....při představě, že jsme s Terk celý den zavřený doma na mě padá depka....předběžně jsme byly domluvený s maminou.že se asi zastaví, ale v tom dešti jsem o tom pochybovala...nakonec jsme jí zavolala a ukecala jí, aby přijela, abysme měly s Terinkou aspoň návštěvu...
...jí si aspoň vyžehlila, hromadu prádla a když se Terk vyspala, tak jsem překonala svojí lenost a nechuť a využila asistence maminy...vytáhla jsem poprvé hnědé plátno na focení a pokusila se nafotit pár fotek....netrvalo to dlouho,ale spocený a znavený jsme byly všechny tři...Terk pořád zdrhala a mamina jí vracela zpátky....pak odsud mamina odcházela unavená jak po šichtě ve fabrice... :o)))
....večer mi Tom přivezl novýho člena fotovýbavy, širokáčka Sigmu....děkujuuuuuu, mlask....





4 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Skvělý fotky, moc líbí!!!!!

Anonymní řekl(a)...

nádherné fotečky

Anonymní řekl(a)...

nadherne zabery klarka, mala ti rastie do krasy :)

Jiruska řekl(a)...

překrásné fotky... Terezka je kouzelná.. a ty její oči!