pondělí 7. června 2010

158.den - PAŘÍŽ...KAČKA A JÁ

...ránojsem musela Terinku vzbudit po 7 hodině...to je vždycky tak, když by mohla spát, tak vstává brzo a když má vstávat, tak spí...šli jsme všichni vyprovodit matyho na školu v přírodě...tentokrát se fakt těšil a nemohl se dočkat,....pořád o tm mluvil celý víkend...doufám, že mu to nadšení vydrží i celý týden tam...bral si mobil, takže budeme mít info z první ruky...
...já odpol s Terinkou absolvovala další kolo nákupů nějakých oblečků pro ní a plavky pro mě....což mi přijde zcela nereálné na mou postavu sehnat plavky, abych nevypadala jako hrouda... :o(...no nic, kvůli dovče je prostě budu muset někde sehnat, ale stejně mám v plánu být zahalená v pareu, pokud budu v plavkách...dovča se nám nějak blíží a já budu muset dát dohromady seznámek co koupit a co zabalit...
...odpol se ozval Matýsek a byl spokojenej, takže o starost míň...jsem ráda, že si to užije...

1 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

překrásná pařížská mozaika! Skvělé fotky...