pondělí 21. června 2010

172.den - BREBERY ÚTOČÍ

...dopol jsem připravila a upekla kuřecí roládu a vylákala maminu na oběd...odpol jsem potřebovala vlítnout do města vyřídit ještě pár věcí....a protože tovypadalo, že začne pršet, vzala mamina Terinku ven jen po Rozdělova, aby se stihly schovat, kdyby se něco přihnalo a já šla do města sama...zavola jsem dr na výsledky terezčinýho výtěru a samozřejmě má stejný mrchy v krku jako Maty....takže se pak ještě musíme stavit pro recept na ATB....ve městě jsem vyřídila skoro všechno... a pak letěla s Terk k dr....čekárna plná lidí, tak jsme jen vzali recept a uháněly do lékárny, bohužel už měli zavřeno, tak Tom pak zajel jinam, abysme jí mohli dát v noci první dávku...zítra si musíme udělat výtěr i my s Tomem, abysme to neplivali jeden na druhýho...už to vidím, jak letíme s ATB na dovču všichni...

0 komentářů: