středa 9. června 2010

160.den - KURZ v IDIFu

...ránojsme předala Terinku mamině a jela s Tomem do Prahy...vyhodil mě u kanclu a já pokračovala metrem do IDIFu na další fotokurz...před barákem jsme se sešly s Vencou a pak začal kolotoč...lektor byl velmi pozitvní člověk a pořád nás všechny chválil...je zvyklej si hýčkat klienty :o))...krátkej oběd jsme zmákly v Mekáči a pak se šlo fotit ven...modelka Andrea byla moc krásná a milá a model Jarda taky ušel...2 hodiny v pražských ulicích v tom vedru bylo nekonečných....něcojsem nacvakala, focení bych tomu neříkala, ale v tom houfu chtivých fotografů to jinak nešlo...pak jsme každej měl vybrat 3 fotky a promítli se ostatním...někdo je měl fakt moc povedený...já teda bez úprav spokojená nebyla...
...po skončení kurzu jsem dojela za Tomem a jeli jsme společně domů, za Terinkou...akorát začalo pršet, tak jsem byla rád, že se nemusím hnát na bus...
...Terinka byla ráda, že nás vidí a pořád se chechtala...za to Matýsek vola, s jedním kámošem zlobili, měli zákaz koupání, tak byl naštvanej a brečel do telefonu...uvidíme co bude zítra, jakto ustál...vrací se v pátek, tak snad to tam neprofňuká...

0 komentářů: