pátek 11. června 2010

162.den - BALKONOVÉ KOUPANDO

...dnes padaly teplotní rekordy...u nás padnul určitě jeden z prvních...v 9h ráno jsme měli v obývaku 29 stupňů...to je hnus velebnosti...Terk se dnes probudila nějak hodně brzo....párkrát jsem k ní vstala, nakonec asi po hodině jsem jí udělala Sunar a pak jsem se probudila, když mi skřípala nad hlavou a ono bylo po půl osmý...nádhera...
...dnes se nám vrací Matýsek, tak bude doma veselo...
...dopol jsme proflákaly doma, přijela mamina a já pak po 11h vyběhla pro Matyho ke škole...Terinka to tou dobou akorát zalomila v postýlce a mamina jí aspoň pohlídala ....po obědě jsem nanosila Terince pár kýblů vody do bazénku na balkoně...tou dobou už tam nesvítí sluníčko a není tam ta nesnesitelná výheň...Terkínka byla nadšená, takže zítra půjde určitě znova...
...odpol, když odjela mamina jsem sbalila obě děti a šli jsme se projít
do stínu lesa a pak se stavili koupit nanuka...
...Terinka dnes vynechala odpolední spánek a tak v sedm hodin už chrupkala jako nemluvně...

0 komentářů: