pátek 18. června 2010

169.den - ŠTĚPÁNEK

...na dnešek jsem měla domluvený focení ročního Štěpánka kamarádky Jany...s tím souvisel Terezčin přesun ven s babí Lídou, aby tu byl trošku klid...od rána pršelo a na mě šly mrákoty, že mi tu Terinka zůstane, ale nakonec se to protrhalo a déšť ustal ...Teri se tu chvilku se Štěpánkem zkoušela tulit a mazlit, ale jemu to bylo úplně jedno...prostě chlap....tak že Teri vyrazila s babí do lesa, Maty byl u sebe v pokoji s Lukášem, který přišel s Janou a Štěpánka jsem se pokoušela skoro hodinu fotit....pořád zdrhal nebo něco strkal do pusy....byly jsme s Janou obě spocený až na pr........je to náročný a v našem malým prostoru o to víc...většinu jsem nacvakala bez blesku, do teď nechápu, že to šlo....pár fotek se snad povedlo a udělají radost...

1 komentářů:

krista řekl(a)...

fantastické!