sobota 2. října 2010

275.den - DALŠÍ NUDLE, SAKRA

...Terinka začala včera nudlit a dnes zdárně pokračovala....vypadá to, že to máme zase ne celej podzim, zimu i jaro...
...v noci se zase budí častějc a nevím jestli je to rýmou nebo něčím jiným....mám pocit, že za noc 100x vstanu, položím Terinku, dám jí dudlík, méďu a lehnu....
....takže ráno si vzal tom službu a já vstávala až po 10h.....Teri odmítla dopol spát, tak šla až po obědě....dala jsem jí vyprat jejího spacího medvídka, protože byl už hodně ušmudlanej, ale ode dneška vím, že už to nikdy neudělám....Terkis skoro hodina plakala a pořád se ptala KDE JE?....zkoušela jsem jí dát plyšáky po Matym, co jsem vyndala ze skříně, nabídla jsem jí jich asi 10 a vždycky je odstrčila a řekla NE....nakonec pračka doprala, já vzala mokrýho medvěda a dala jí ho....během minuty usnula...tak jsem medvídka odebrala a putoval na topení uschnout...Maty šel odpol s kámošem Honzou ven a Tom do hospy na selátko...a my s Terk na prochajdu, jen krátkou, protože nám oběma ještě není nejlíp a všude bylo mokro, tak se Terinka nemohla venku moc prohánět....


1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A co na ty nudle zkusit dobrou solnou jeskyni.Nám teda dooost pomohla, aspoň já jsem o tom přesvědčená. Iva