čtvrtek 7. října 2010

280.den - PODZIMNÍ

...dneska jsem Terkínce objevila dva zoubky co se prořezávají....je to dvijka nahoře a dole vpravo....doufám, že ta teplota ajejí včerejší bolí patřilo k tomu....žádnej zoubek předtím takhle neprožívala, ale asi to teď nese jinak a umí to už pojmenovat....ještě občas bolí bolí řekne....
...odpol mi udělala radost jedna prodavačka v Bille....Terinka byla nadšená z balonků co jim tam všude viseli a pořád na ně ukazovala a volala ba ba ....jedna prodavačka co zrovna doplňovala mrazáky si toho všimla a pak za mnou přiběhla k pokladně se dvěma nafouknutýma balonkama a dala je Terince...ta s nima radostně mávala a smála se až domů...kde jí jeden balonek prasknul před barákem, když ho chtěla sebrat z trávníku...
...večer zase přišla babí Lída na hlídačku a my šli na čumendu další barabizny...a světe div se....já se zamilovala...najednou jsem měla pocit, že tohle je ON....úplně jsem viděla, jak a co tam předělat, dodělat, upravit, zařídit...domů jsem přijela s pocitem, že ho CHCI....


1 komentářů:

Miška řekl(a)...

Klariss,Terínce přeju ať je brzy fit!A z domkem ti,vám přeju aby to "BYL ON" a stali jste se úspěšně jeho majiteli.