středa 6. října 2010

279.den - LUKOSTŘELBA

...dnes měl Matys první lukostřelbu...vybral si tenhle kroužek naprosto sám a strašně se tam těšil, už měsíc...bohužel ho má ve středu, kdy má ve škole odpoledku....a má od zazvonění přesně 30 minut na to, aby se převlíknul z těláku, šel do šatny pro boty a bundu, letěl domů, prásknul taškou a běžel na bus...protože to bylo dneska poprvé, tak jsem musela jet s ním.....zašla jsem pro něj až před školu, abych ho zrychlila a nakonec jsme to stihli skvěle a ještě na bus čekali....bude tam chodit asi o 10 minut pozdějc, ale jinak to nejde...když jsem Matyho předala a zaplatila, tak jsem si prošla v klidu po krámech po hlavní třídě...mamina byla doma s Terinkou, ani nešli ven, protože Terk začala po obědě poléhávat a pokládat hlavu a pořád dokola říkala bolí bolí....nevím co jí bolí a nevím jak to mám zjistit a to mě drásá...
...Maty se vrátil z lukostřelby spokojenej, i když říkal, že mu to moc nešlo....přivezl ho děda...
...Teri se po odpol spánku zdála v pohodě...ale pak před půlnocí začala zase naříkat a plakat, takže nakonec skončila u mě v posteli a já se jí snažila zklidnit hlazením...
...Tom měl dnes pracovní večeři, takže návrat neznámý...

0 komentářů: