neděle 3. října 2010

276.den - JINČOV

...dnešní odpolední výlet se vydařil...zajeli jsme na Jinšov a procházkou lesem jsme došli ke zřícenině...už jsme tam kdysi byli, když byl Maty menší....Terk cestovala v croozeru nebo po svých a sbírala klacíky a Matyho zase přitahoval potok podél cesty...na jednom místě, kde bylo spadané zlaté listí, mě napadlo, že si uděláme po dlouhý době společnou fotku...teda byl to spíš pokus o společnou fotku....položila jsem foťák na croozer, zkoušela zaostřit na Toma s Terk, když v tom najednou Maty zařval: "Hele, prasata!"....v tu chvíli jsem zkameněla, hlavou mi prolítlo co Terk, co foťák, jak na strom a hláška z filmu Jak dostat tatínka do polepšovny....Tom chňapnul Terk, která se s chrochtáním vydala divočákům naproti a Maty se chechtal...přes cestu proběhla rodinka divočáků....dva velký a asi osm malých....byli jak vlak....nikdy jsem divočáka v lese neviděla, natož tolik a tak blízko...

0 komentářů: