úterý 5. října 2010

278.den - VEČERNÍ HOREČKA

...dnes jsem se jen na otočku stavila s Teri v práci a pak jsme se prošly venku...navečer přišla babí Lída pohlídat děti a my s Tomem jeli obhlídnout dva baráky co jsme našli na inzerát...první byl velkej, nehezkej, 6+1...ale největším překvápkem bylo, že ho prodávali stejný lidi, na který jsme narazili pár týdnů před porodem Terinky, když jsme byli okukovat další z domků...tenkrát jsme ho málem koupili...naštěstí se Tom v hospodě dozvěděl co jsou zač...když jsme je dneska večer poznali, Tom jim řekl, že se přece známe, oni čuměli a začali plkat nějaký nesmysly...poděkovalijsme a zmizeli....v autě jsem se musela smát,ale pak mi to nějak zůstalo v hlavě a večer jsme přemýšlela, jak můžou bejt lidi tak vychcaný, s prominutím, zkupovat baráky, rádoby je rekonstruovat, jen tak na oko a pak prodávat....kočovat s rodinou, malýma dětma z baráku do baráku a hrát si na slušnou rodinku....je mi z nich zle, škoda, že tohle není trestný...
...druhej barák byl podivnej přestavěnej pasvil, tak nebylo o čem přemýšlet...jen o těch podvodnících...:o(
...Terezce jsem večer naměřila 38, tak šla spinkat s Panadolem...


0 komentářů: