pátek 14. října 2011

14.říjen - REVIZE PODRUHÉ

....dneska jsem měla docela hoňku....hned ráno jsem jela zaplatit další zálohu za podlahu, protože už je v obchodě,ale zatím jí nemůže ještě pokládat....tam odsud jsme letěla do banky, z banky k dědovi, kterej se mnoujel do Dráčika vybrat nějaký dárky pro Terinku k svátku....pak mě hodil domů....Terezku mezitím hlídala mamina...na poledne jsme byla domluvená s revizákem, že přijede zprovoznit kotel a konečně začneme topit ...v baráku bylo 8 stupňů a venku taky tak....čekala jsem venku, až dorazí....měl spoždění....pak jsme tam byli asi hodinku, prootže přidělával čidlo na barák a snažil se mi vysvětlit jakkotel funguje a jak se co nastavuje...bohužel jsem nevybrala toho nejshopnějšího servisáka,ale kotel byl nějak nastavenej a topené začla hřát...domů jsme přilezla promrzlá na kost....mamina pak odjela a po terinky spaní přišla babí Lída a dokonce se zastavila Jana s Honzíkem...

0 komentářů: