pondělí 31. října 2011

31.říjen - NEUVĚŘITELNÉ

...Tom ráno předal klíče od baráku malířům...
...já šla s Terinkou na cvíčo, pak oběd a spaní....
...odpol jsem se šla s maminou a Teri na barák projít a omrknout kolik toho udělali...velká část baráku byla vymalovaná první vrstvou...musely jsme vyvětrat celej barák, protože tam bylo hrozně vlhko z těch mokrých stěn....mamina si při tom všimla, že topení jsou studený....byla studená ii podlahovka...a na kotli blikala nějaká chyba....letěla jsem najít návod ke kotli a zistila podle toho, že kotel hlásí málo tlaku....volala jsme to Tomovi, ale tak ynevěděl co stím....volal šéfovi malířů, jestli něco s kotlem neudělali, ale ten o ničem nevěděl....za chvilku mi Tom volal, že mu malíř volal zpátky....zjistil, že jeden z jeho kolegů kotel omylem vypustil, když si chtěl napustit vodu!!!!....bože!!!!....musel bejt magor a slepej k tomu....místo dlouhý hadice se sprchou na konci, kterou jim Tom ráno ukazoval, si napoštěl vodu z krátké hadice pod kotlem...ani pak nebyl schopnej nám to oznámit....šly na mě nejdřív mrákoty, že je něco z kotlem nebo podlahovkou, pak topřešlo ve vztek a pak v úlevu, že je to "jenom" tohle....takže večer tam Tom zajel i s Kamilem a celý topení zase napustili....samozřejmě si tohle pan malíř zaplatí...zítra malíři nedorazí, aby první nátěr mohl proschnout...

0 komentářů: