pátek 7. října 2011

7.říjen - DNES JE TO 1.ROK

CO JSME POPRVÉ VLEZLI DO NAŠEHO BARÁČKU A JÁ SE ZAMILOVALA....
...je 1.rok co jsme si ho vybrali jako jeden z mnoha předtím podle inzerátu a šli se tam podívat....znala jsem ho, chodila jsem kolem něj stokrát cestou k dr nebo na zmrzku....věděla jsem, že je na prodej, ale byl jen 3+1 bez garáže, tak nás nelákal...až když jsem náhodou zjistila, že je zlevněnej o 400tis a garáž se dá dostavět a vjezd udělat z druhé strany pozemku, začali jsme se o něj zajímat...šli jsme tam s tím, že to bude zase na prd,ale na mě tak zapůsobil, že jsem věděla hned, že je to ON a jak by se dal předělat...hned druhej den, jsme ho v RK rezervovali a začali řešit smlouvy, hypošky, plány....a už řešit nepřestali....v lednu se začalo hned po podepsání kupní smlouvy na baráku makat a maká se do teď...ale už se to rýsuje a blíží ke konci....

0 komentářů: