pondělí 24. října 2011

24.říjen - LUXOVANDO GRANDO

...náročnej den....
...děda mi ráno zajel do půjčovny a odvezl na barák průmyslovej vysavač...
...mamina přišla ráno k nám a převzala Terinku a já v 9h vyrazila na barák...musela jsem za dnešek vyluxovat celej barák od bordelu a prachu...v poledne jsem si vyběhla koupit rohlík k obědu, jinak jsem makala bez přestání....na odpol jsem si domluvila schůzku s malířem, aby to omrknul a řekl cenu...z baráku jsem odcházela před 16h, stavila se nakoupit, přilítla domu, převzala od maminy Terk....děda přivezl Matyho z angliny a jel se mnou na barák pro vysavač, aby ho stihnul ještě dneska vrátit do půjčovny....já tam čekala na malíře....když přijel, tak jsme to prošli a on odhadnul cenu na cca 18-20tis...uff...hned jsme zase letěla domů za dětma...nakrmila je, zastlala a pak jen seděla s nohama nahoře....
...náročnej den....

0 komentářů: