středa 5. října 2011

5.říjen - DOZORCE

...BIČ A SILNEJ HLAS...
... to by možná pomohlo...
...ránojsme s Tomem a jeho seznamem jeli na barák...konfrontace naštětstí proběhla docela v klidu a šéf uznal, že to není správně zavatovaný na několika místech a musí se to dodělat...oznámili jsm emu, že tam dnesk abudu celej den s nima a všechno chci vidět než zakrejou deskama a všechno zkontroluju, jakje zavatovaný, zafoliovaný a zalepený...
...abych se nemotala vevnitř, tak likviduju rajčata a poklízím zahradu...občas lezu dovnitř, abych okoukla jak pokračují....občas mě zavolají, abych něco zkontrolovala....pak přijel Kamil, aby dodělal odvětráníí v horní koupelně, pro digestoř a kotel...začínám se nudit a zametám a poklízím kůlnu...ještě, že venku není taková zima a dá se tam vydržet...před polednem odchází spodní parta na oběd, tak jdu omrknout co zatím udělali...jdou na mě mrákoty a vztek....ač jsem jimjasně řekla, kde má bejt vývod na digestoř, tak je to blbě...lepenky na folii nedoléhají a někde chybí...kabely od světel jsou taky jinak...ach bože...hlásím šéfovi, že takhle teda ne a on opět uznává, že je to blbě...když se vrátili, tak jim to všechno ukázal a já to přinasraně komentovala...kdybych tam nebyla, tak to zaklopí deskama a je to na prd...hlavně, že jsem je na to včas upozorňovala co a jak má bejt...takže to předělali a doufám, že dobře....pak jsemmusela letět domů, převzít hlídání spící Terk od babí L a předat jí dědovi, kterej přišel....zhltla jsme oběd a letěla zpátky na barák....začala jsem zametat místnosti, který už byli zaklopený...byla jsem tam až do 16h....sádroši odjeli, já si vydechla, všechno nafotila...děda za mnou přišli s Teri omrknout jak to vypadá a pak šli na sleťák a já konečně domů....
...za dnešek jsou zaklopený deskama stropy v koupelně, v obou chodbách, Matyho pokoj, obývák, kuchyň-až na kousek kvůli přístupu ke kotli, který bude v pátek....v ložnicije udělaná příčka do šatny, pro vestavnou skříˇm, strop, stěna k sousedům.....předstěna v šatně se bude předělávat zítra...u teri v pokoji a v horní koupelně je vata...

0 komentářů: