čtvrtek 21. února 2008

13.den...21.únor 2008

...pro dnešní den jsem měla jinou představu, ale zradilo mě počasí, tak jsem si cestou ze školy vyfotila Matyho...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jů, to se mi fakt moc líbí! Mel

Lucka73 řekl(a)...

jéé, takovej -portrét-neportrét - líbí se mi to!! Nápad určitě ukradnu ;)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Mě se líbí moc, už proto, že jsem notorickej objímač stromů :-)) a navíc miluju břízy, nějak na mě působí takovým klidem a harmonií.

Marti - Norreen řekl(a)...

tak tohle se mi líbí moc. Ta fotka jako první hned přitáhla můj pohled.

dib řekl(a)...

to je úžasný nápad! a bezvadná fotka.. krásné sluníčko, jemná bříza. a utajený maty :-)

Ratu řekl(a)...

hihi,zrovna dneska jsme si říkala, že by mi mohlo některé z dětí zapozovat a že bych je cvakla vykukující zpoza břízy.Ve školce je jedna taková hezky křivá...
Tak nic, počkám, až se na vykuka zapomene, byla jsi rychlejší:-)))