úterý 26. února 2008

18.den...26.2.2008

...tak dnešní fotka je dělaná na koleně a to doslova...při čekáni na Matyho až mu skončí anglina, jsem se vyhřívala na sluníčku na lavičce a nic jinýho mě nenapadlo, než si cvaknout chodník foťákem opřeným o koleno...dnes jsem fakt nic jinýho nevyfotila, tak se musím spokojit s tímto...

8 komentářů:

Marti - Norreen řekl(a)...

zajímavej pohled, uspořádané i neuspořádané zároveň. Ta fotka má něco do sebe

Petra Míčková řekl(a)...

I dlažba má své kouzlo jak vidím!Super Klári!

Ratu řekl(a)...

náhodou, krásná dlažda, taky by se mi taková líbila místo křivých zdejších chodníků:-)ty kamínky jsou parádní

Lucka73 řekl(a)...

pěkný světlo, krásná struktura - dobrá fotka!!!

Jarkab1 řekl(a)...

máš dobré oko na zajímavé fotky

dib řekl(a)...

přesně jak říká jarkab1 :-) parádní fotka!!

mk řekl(a)...

Tak to se mi moc líbí, přesně moje vlna. Mel

Anonymní řekl(a)...

hezká fotečka

Werinka