pátek 29. února 2008

21.den...29.2.2008

...29.únor...den, který je tak trošku vyjímečný, protože si ho můžeme užít jen jednou za 4 roky...já si dnes hrála s foťáčkem a se stativem a udělala si pár fotek...a protože je ten dnešek tak trošku vyjímečný, tak dám fotky 2...jedna z nich je můj autoportrét (což je vyjímečné samo o sobě, protože se nerada fotím), ke kterému mě inspiroval Salvátor Dalí na bilboardu...a druhá fotečka je opět makro, jen ten odraz blesku se mi tentokrát nepovedlo udolat...a rámečky jsem taky upravila pro tento den úplně jinak... :o)



13 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Salvátorko,supr čupr kočka jsi!A víno je bombovní!Mě ta potfora pohyb nevyfotí ani náhodou!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Týý jóó - tak to vínko s kapkou je suprovní, na makro seš fakt talent :-)(asistoval ti někdo?) a autoportrét taky dobrý - sekne ti to, ikdyž je vidět jen jedno oko :-)

Iva Veselá řekl(a)...

tý jo tak vínko je fakt úžasný, hrozně mě láká fotit vodu, či víno, prostě jakousi tekutinu a zatím jsem nenašla odvahu ... a autoportrét také super

Ratu řekl(a)...

krásná fotografka, škoda že jí není vidět kousíček více.
Víno, no paráda, hledím na to jak puk:-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

no je to teda bomba oboje, víno trochu vede :-D

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Jsi kočka a ještě máš vínko krásné rudé, asi prijedu na sklenku, fakt supr fotky

Lesana řekl(a)...

Fakt bomba, obě fotky.

mk řekl(a)...

Super, super! Kapička parádní! Mel

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
dib řekl(a)...

to je mazec!!! víno je famózní a tvůj autoportrét má dalíovský švih!! ty jsi fakt moc sympatická kočkáááá!

Lucka73 řekl(a)...

(omlouvám se-nemůžu si pomoct...) týýýý fole - to je bombovní!!! obojí... to víno - žasnu - budu to mušet taky prubnout.... :)))

Anonymní řekl(a)...

Nádherné fotečky!!! WAW!!!

Werinka

katth řekl(a)...

tyhle jsou obe boziiiii... hele, ja to taky chci umet!!! :)