pátek 8. února 2008

JÁ A PROJECT 365

...tak a je to tady...opět jsem nevydržela dlouho odolávat a přidala se s ostatními k PROJECTU 365...protože si myslím, že KAŽDÝ DEN SE NĚCO DĚJE, a stojí za to to zaznamenat...a jednou se k tomu vrátit a zavzpomínat...
...nevím, jestli to dotáhnu do konce a vydržím celý rok, ale zatím mě to baví a nutí mě to dívat se víc kolem sebe. Doufám, že se tak víc naučím třeba fotit nebo nějaké vychytávky ohledně focení...
...fotečky pořizuju Canonem Powershot A700, který se budu snažit mít pořád v kabelce (spíš brašně) a pak svým novým Canonem Powershot s5 is, se kterým se teprve sžívám a zjišťuju co umí a co neumím já...
...je to pro mě vlastně tak trochu výzva, denně udělat fotku, která za něco stojí (alespoň podle mě) nebo něco připomene až se k ní jednou vrátím...
...některé fotky nechám tak jak se povedou, ale některé určitě proženu nějakým editorem...
...a to je zatím všechno co k tomu v tuto chvíli dokážu říct...vítejte tedy v mém PROJECTU 365...
Klarissa

0 komentářů: