pátek 22. února 2008

14.den...22.únor 2008

...kus dnešního dne jsem strávila v koupelně lovem kapky vody, ale bez stativu, který se mi nepodařilo narvat do umyvadla to bylo moc těžký a né úplně podle mých představ a to nemluvím o stínech, které se mi tam vyloženě nehodily...a protože jsem se nakonec nedokázala rozhodnout jestli barva nebo ne, tak jsou tu vyjímečně obě...rez a vodní kámen, prosím, ignorujte...


9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Klári jen tiše závidím...to Ti to krásně fotí!!!Super! Petja

Lucka73 řekl(a)...

tý jo, ani jsem nenapsala na diskuzi a letím se podívat na kapku - no, paráda!!!! Mám v plánu taky něco takovýho zaonačit - tak si chvíli počkám, abych v tobě neěůla tak velkou konkurenci!!! Krásně se povedlo - a líbí se mi obě, v barvě možná o fous víc....
No, fakt BOMBA!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

No to je bomba! krásný..jsem asi pro barvu - ta modrá a žlutá působí moc pěkně..prozradíš EXIF?

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

nádhera, fakt

Lesana řekl(a)...

Taky se mi víc líbí ta barevná verze a taky jsem toho názoru, že ta kapka je prostě bomba :o)

dib řekl(a)...

mně se líbí černobílá :-)
ovšem nápad a provedení mě fascinuje!úžasné.

KH řekl(a)...

Mně se líbí víc barevná :-) a gratuluju k tomuhle úlovku, skvělá práce!
Agáta

Ratu řekl(a)...

tyjo,krása překrásná, hlasuju pro BW:-)

mk řekl(a)...

Další hlas pro ČB. Úžasné! I tady by mě zajímal EXIF. Mel