sobota 23. února 2008

15.den...23.únor 2008

...dnešní den byl ve znamení fotbalového turnaje, mmch skončili třetí ze šesti, tudíž i pohár byl...ale jelikož mě můj foťák 100% vyšplouch a veškeré fotky byly naprosto otřesné, ulovila jsem večer jen toto v koupelně...

9 komentářů:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

ty vodní věcičky ti sedí :-)

Petra řekl(a)...

Taky pozoruju fascinaci vodou!Já jsem taky jedna z těch fascinovaných....asi že jsem ryba?

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Jakobych to neříkala..:-) prostě super!

Lesana řekl(a)...

Skvělý záběr.

Lucka73 řekl(a)...

tý jo a to já sem si myslela, jak budu pořád fotit vodu a nemám ještě ani jednu.... tohle se ti mooc povedlo!!!!

dib řekl(a)...

perfektní provazy vody!! krásná fotka..

Lenka Pokorná řekl(a)...

Tak já jsem taky ryba :-D a úplně stejně miluju vodu - nádherná fotka!!!

mk řekl(a)...

Nádherná fotka. Mohla bys sem dát EXIF? Mel

Anonymní řekl(a)...

Nádhera....

Werinka