úterý 2. listopadu 2010

306.den - OČKOVÁNÍ

....dnes před polednem byla Terinka objednaná na 18ti měsíční kontrolu a očko..k dr s námi šla i mamina, protože já pak pospíchala na kosmetiku a mamina musela vzít Terk domů...takže, váží 12kg a měří 83cm...byla moc hodná, nechala se vyšetřit, pak si odběhla hrát s hračkama co tam dr má a potom došlo na očkování...tentokrát do ručičky....seděla mi na klíně....řekla jsem jí, že přiletí včelička aona jen řekla huš huš, jako vždycky, když vidí letět mouchu nebo vosu a bylo to...ani se necukla, ani nezaplakal...a zase si odběhla hrát...chvilku jsme pak ještě čekali v čekárně,kvůli alergický reakci...a já pak mazala na kosmetiku....domluvilijsme se, že mě pak mamina s Terinkou vyzvednou před špitálem, kam jsemsi musela zajít něco vyřídit...na kosmetice jsem skorousnula...takovej božskej klid...když jsem tam odsud vypadla, tak volala mamina,že Terk posbírala svoje plyše, řekla hají a šla do ložnice a během minuty usnula...přitom spala i dopol....asi únava z očko...takže místo plánované prochajdy jsme pak vyrazily ven až když se ochladilo....odneslijsme babí Lídě fotky, obešly to tady trochu, cvakla jsme nutnost do projektu a zmrzlí jsme mazaly skoro za tmy domů....ve vchodě nás dohnal Maty,kterej přišel ze skauta...

0 komentářů: