pondělí 22. listopadu 2010

326.den - DVOJČÁTKA

...Kamarádka Janinka mě pozvala, abych s ní jela nafotit 8 týdenní dvojčátka.....taková nabídka se nedá odmítnout....a díky mamině, která pohlídá Terinku jsem mohla vyrazit...jela jsem hned ráno s Tomem do Prahy....cestou jsem zjistila, že mám na Janinku špatný číslo, takže začala rychlá akce přes mobily, skype a ICQ a nakonec jsme se našly a vyrazily do roudnice nad Labem, za Matýskem a Ninkou a jejich maminkou Katkou....mimískové i Katka byly úžasní, mohly jsme si dělat co jsme chtěly...a byly moc hodní....po dvou hodinách jsme odjížděly domů, já s plnou kartou fotek a obavou, jestli z toho něco dokážu vybrat...Janinka mě odvezla až domů, takže jsem byla docela brzo doma a nemusela se plácat z Prahy...byla to skvělá zkušenost, jen jí musíme příště ještě líp využít...
...Katka pak psala, že dvojčátka po našem odjezdu spala až do 18h....odjížděly jsme po 12h....asi jsme jim daly zabrat...

0 komentářů: