středa 3. listopadu 2010

307.den - SLADKÝCH 18....měsíců

...tento týden má mamina hodně hlídací....dneska přijela hned ráno a já jela s Tomem do Prahy....vyhodil mě u Motola, kde jsem byla objednaná na onkogyndu na další kontrolu...sestřičky mě vzali hned, takže v 9 hodin už jsem odcházela...tentokrát mitpřišlo, že jsem tam zbytečně...dr mi neodebral cytologii a jeho na pohled DOBRÝ, mě nějak neuklidňuje...další kontrola v květnu...sedla jsem na bus, metro , bus a za 2 hodinky byla doma...nečekaně brzo....Terinka ještě spinkala...venkuje hnusnej ledovej vítr, takže jsem počkaly až přiběhne Maty ze školy, odhodí tašku a poběží na bus směr lukostřelba a pak jsme vyrazily nakoupit a trošku se projít...zašlijsme i k baráčku a pokecala jsem se sousedkou přes plot...pak si po sváče šla Terk spinknout a vzbudila se 2 minuty předtím než vešel Maty s dědou...takže si pak mohli pohrát a já uvařit véču...

0 komentářů: