pátek 5. listopadu 2010

309.den - 3xS ...SMLOUVA O SMLOUVĚ A SEDMIČKA

....ráno přijela mamina pohlídat Terinku...před 9 hodinou jsme museli bejt va realitce...sešli jsme se s majitelkou baráčku u podpisu smlouvy o smlouvě budoucí...pani L. byla docela příjemná a pokecali jsme ...původně plánovaný podpis hypotéky v Praze byl přesunut na jindy, protože jsme tam chtěli ještě nějaké změny a musí se předělat...Tom šel po podepsání ještě do banky a já jela busem domů...Teri spala a mamina odjela ještě před jejím probuzením....přece jen tubyla skoro každý den na hlídání a musí si taky orazit...v pondělí jí čeká skoro celodenní hlídání...odpol jsme šlis Terinkou do města, ale v tý zimě mě to nebaví někde courat dýl než je nutný...
...večer přijel Toma a já můžu zakřičet mám HO....toho nejlepší chlapa na světě a CANON EOS 7D....moje nový zrcadýlko...prostě mi ho koupil, i když jsem zatím to tele neprodala...je to macík, do ruky padne skvěle...teď teda myslím foťák, aby bylo jasno ;o)... Tom šel večer do hospy a já čumákovala do manuálu...

0 komentářů: