sobota 6. listopadu 2010

310.den - NÁROČNÁ PRAHA

....dneska dávám první fotku ze sedmičky....je to jen pokusnej rychlocvak, když jsem dopoledne ukazovala Matymu jak dokáže rychle snímat....jako kulomet....
...jinak na foťáček čas nebyl...když se Terinka vyspala, tak jsme jeli doo Prahy, do Štěrbohol a nákupy...kluci chtěli něco na sebe...venku bylo stejně hnusně a pršelo, tak co doma...nakonec jsem byla asi nejvíc spokojená já....konečně tam měli v prodejně LINDT čokoládu s pistáciema, kterou miluju a kterou jsem měla naposled před 2 rokama, když mi jí přivezl Tom s Anglie...když jsem jí tam objevila, tak moje radost nebrala konce a Tom mi koupil hned 3...bohužel zachutnala i jemu i Matymu....bude boj !!!...kluci si koupili každej jen jednu věc a jelo se domů...cestou jsme pak zastavili ještě v Globusu na nákup zásob a domu dorazili kolem 20h...Terk toho už měla plný kecky...nebavilo jí sedět v kočárku celé odpoledne a když jsme jí vyndali proběhnout, tak zase zdrhala do všech obchodů a my museli uhánět za ní...trošku nám holčička divočí... :o))

0 komentářů: