úterý 9. listopadu 2010

313.den - POPRVÉ VENKU SE SEDMIČKOU

...tak dneska bylo venku konečně lepší počasí...dopol jsme byly zase doma, Terk si schrupla a po obědě jsme šly pro Matýska ke škole a zašla jsme s oběma k mojí kadeřnici, aby jim trochu zastřihla ty jejich vrkoče...Terezka byla moc hodná jak při čekáná, tak při stříhání a moc jí to sluší....Maty byl taky spokojenej....šel pak sám domů, aby si ohřál oběd a já šla s Terezkou na chvilku do lesa, když bylo tak hezky...konečně jsem mohla vyzkoušet sedmičku venku...
...dnes to bylo osm dní od očkování a Teri měla večer teplotu...naštětstí jen zvýšenou, usnula sice hned, ale 3x během hodiny stála v postýlce a volala mě, tak jsem si jí odnesla do obýváku a ona mi okamžitě usnula na ruce....položila jsem jí na gauč a zachumlala...spinkala klidně do doby než ppřišel ve 23h Tom z hokeje....to procitla, s výbornou náladou a řádila skoro 2 hodiny....vzala jsem si jí i k nám do postele, ale pořár utíkala, tak šupajdila do postýlky a tam naštěstí usnula...



0 komentářů: