neděle 2. srpna 2009

214.den

...zatracenej croozer...kdybysme ho neměli, nemusela bych minimálně rok sednout na kolo...jenomže ho máme, Terezce se v něm líbí, Toma to baví a já jsem prostě pojízdnej catering pro Teri...takže jsme si v nedělním odpoledním vedru vyrazili menší oklikou k ségruši na návštěvu...do jednoho kopce jsem remcala, ale jinak se to dalo přežít...zpátky jsme jeli za bouřky, hromy a blesky nás stihly na cestě, ale první kapky spadly až když jsem dorazili před barák....
...bouřka a slejvák dost velkej a já myslela na Matyho, jak to zvládá na táboře...
...má sebou mobil, takže si voláme a on se snaží nebrečet...

3 komentářů:

Lucia řekl(a)...

krááásna fotka,,,milujem detské ručičky a nožičky,,,,:o))

Petra Jandová řekl(a)...

Krásná fotka :))

Pride řekl(a)...

:-D s croozerem jsi mě pobavila. My ho letos kromě bruslí ještě nevytáhli - kola jsou 120km od nás:-D Mimochodem moc krásná fotka!!!