úterý 18. srpna 2009

230.den

...Terkísek pořád průjmuje a Maty mě vytáčí svou drzostí a chováním...po obědě odešel k babičce, které jsem si postěžovala, když mi volala, kdy se má Mates vrátit...za chvilku byl Mates doma a přinesl mi jako omluvu krásnou rudou růži...radost mi udělal, ale vím, že to je jen na chvilku...s jeho chováním a omluvama bych mohla mít každej den puget...
...ale pak jsme si aspoň společně vyrazili na zmrzku...

9 komentářů:

Gabro řekl(a)...

To je krásná fotečka... Vidíš, jak umí hezky pózovat :-).

Kateřina řekl(a)...

No to je teda boží fotka!!!!!!!

Kačka řekl(a)...

Moc hezká fotečka, copak si jí dala, že zapózovala? :-) Mimochodem, Luky má stejnou hračku :-)

Babs řekl(a)...

Fantastická fotka a líbí se mi ta úprava!!

Lucia řekl(a)...

Nááádhera,,,,sladký najelik,,,takto sú tie deturence najkrajšie,,,.o))))))

Jeje řekl(a)...

MNOc krasna fotka!!!
A snad jste se toho zbavili!! My jsme s tim ted bojovali cela rodina..

Petra Jandová řekl(a)...

Nádherná fotka.

Hanka řekl(a)...

Super nápad, skvělé provedení i úprava. Zkrátka nádherná fotka!!

krista řekl(a)...

To je krásná fotečka.