čtvrtek 20. srpna 2009

232.den

...dnešek patřil velkému setkání...po cca 18 letech jsem se sešla s mojí nejlepší kámoškou z dětství Martinou...na základce jsme byly nerozlučná dvojka, pak jsme každá šly na jinou střední školu a už se moc neviděly a pak se vdala a odstěhovala a prostě jsme si zmizely nejen z očí, ale i ze života...asi před 3 roky jsem jí vyšpionila přes spolužáky na její ekonomce a poslaly jsme si pár mailů o tom jak žijeme....Martina nás pořád zvala, ať k nim přijedeme na návštěvu a mě se to dnes konečně povedlo...byla to velká náhoda, děda chtěl vzít Matyho na koupák kousek od vesnice, kde Martima bydlí a Toma napadlo, že bych se mohla svést s nima a stavit se u nich.....včera večer jsem teda rychle napsala Martině mail i s číslem na mobil...během pár minut volala a návštěva byla domluvena....bylo to super, pokecaly jsme, zavzpomínaly a zasmály jsme tomu co jsme jako děti vymejšlely za bejkárny...pak mi tam děda přivezl Matyho a domů nás vezl Tom, který tam přijel z práce...Terezka byla moc hodná, nejdřív měla rozkecáno, pak se nechala od Martiny nosit a poňuchat a pak to na víc jak 3 hodiny zalomila v kočárku...

1 komentářů:

Jindra Krobová řekl(a)...

nádherná fotka! A Terezky je teda už kus ženský :)