pátek 21. srpna 2009

233.den

...od rána jsme tu měli opět pekelné vedro....mamina vyrazila s Terezkou do lesa na prochajdu a já se vrhla na žehlení....v tom vedru se to dá považovat za sebevraždu...odpoledne jsem upekla zase švestkovej koláč a začal chystat věci na dovču...dobaleno jakž takž jsem měla v půl jedenácté...zítra už je na Tomovi to našlapat do auta...
...Terka si odpoledne naštěstí schrupla v postýlce, i když to trvalo dlouho než přestala řičet a usnula...a když jsem se na ní šla pak podívat našla jsem jí probuzenou, s rukama v pusince, ležela na šířku postýlky a nožička jí trčela ven... :o))
...jo a odběry dopadly dobře, žádné brebery Terezka nemá...

5 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Klárčo super momentíček!!! :-))
Pozdravuj Toma a užijte si dovču!!!

JaninkaD řekl(a)...

To jsem ráda, že je Terka bez breber! Tak si pořádně užijte dovču!

Petra Jandová řekl(a)...

Tak ta je super. Krása :)).

Kateřina řekl(a)...

Ta je suprová!!!

photoJanna řekl(a)...

skvělá momentka.....;o)