pátek 14. srpna 2009

226.den

...Terkínku ta peřinka asi fakt omezovala...dnes se snažila dohnat všechno co zameškala a trénovala celej den otáčení přes pravý bok...nejdříve zůstavala na boku, ale pak na to přišla a točila se jak vrtule a cestovala po obýváku...občas někde narazila nebo ducla hlavou....
...odpoledne jsme měli rande se stejně starým Kubíkem a kámoškou Šárkou, dali jsme si venku kávičku a pokecaly a Terkis si pěkně schrupla...
...po návratu domů zase trénovala vrtule a já upekla hrnkovej koláč se švestkama, mmch. moc se mi povedl :o))
KOLÁČ: 2 polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 hrnek mléka
1/2 hery
2 vejce
1 vanilkový cukr
1 prdopeč

ŽMOLENKA: hera, hrubá mouka, cukr

a ovoce podle chuti.....dobrou chuť

3 komentářů:

Babs řekl(a)...

Vypadá lákavě a máš stejnej recept jako já, jen já tam dávám máslo :-)

Lucia řekl(a)...

mňam no vyzerá skvelo,,,,musim ho aj ja upiecť,,a ten "prdopeč"....bude asi kypriaci prášok,,po našom,,,nie?? :o))))))

kaciia řekl(a)...

Čau Klárko! Tenhle koláč mě lákal,až jsem neodolala a dneska upekla!! Mňam!!! Je opravdu vynikající!! Díky za recept :)
A mějte se fajn,doufám,že jste si užili dovolenou!