sobota 22. srpna 2009

234.den

...dnešek byl začátkem naší týdenní dovči...
....začala trochu nemile už ve 2 hodiny v noci, kdy se Maty vzbudil s bolavým břichem...a protože ho bolelo už odpoledne, tak jsem vytáhla Toma z postele a oba je vyslala na pohotovost...vrátili se jen s doporučením diety a klidem....
...takže jsme si ráno přispali a pak narvali auto k prasknutí, naložili kola a děti a jelo se směr Teplice nad Metují do penzionu Na výsluní...
...po příjezdu jsme se ubytovali a šli se projít a najít nějakou hospůdku na véču...jednu nám dporučili majitelé penzionu, ale ta nás teda vůbec nenadchla...ale hlad byl silnější a už se nám jinam nechtělo...
...foťák jsem sebou nebrala, tak jsem si jen večer cvakla Terezku jak morduje Matyho...
...kluci šli pak na bar a já s Terkou do postele...měla sebou cestovní postýlku a já byla zvědavá jak v ní bude spát....usnula dobře a já u čtení knížky taky...pak mě vzbudili kluci, když přišli, za další hodinu mě vzbudila Terkínka na kojo a o půlnoci přišla smska, že se kámarádům Léně a Lyžákovi narodil Max...pak byla Terk vzhůru ve 2 hod, ve 4 hod a pak už jsem si jí nechala v posteli...jenomže se pořád na mě lepila a já se vůbec nevyspala....

0 komentářů: