středa 19. srpna 2009

231.den

...hned ráno v 9 hodin po našem probuzení a Tomovém zaspání přijela kámoška-těhulka Léna s malou Nelinkou...jenomže Terce se v plínce objevila krev, tak jsem letěla k dr. na výtěr a dostali jsme za úkol odebrat kousek hovňouse a donést do laborky na vyšetření rotavirů....Léna si zatím zajela nakoupit a pak se vrátila na kafčo...pak jsem s dětma šla procházkou k mamině na palačinkový oběd...myslela jsem, že se mi povede odchytit vzorek a cestou domů hodit do laborky....jako na potvoru Terka kadila jen malinko a nebylo co odebrat...jen co jsme došli domu, tak se pos.ala, ale bohužel laborka už byla zavřená...
...večer jsem si mezi věšením prádla a žehlením košil cvakla růžičku od Matyho...

1 komentářů:

Babs řekl(a)...

Klári, růžička od Matyho nádherná, držím pěsti, ať jsou výsledky OK.