pondělí 12. října 2009

285.den

....podzim udeřil celou svou silou a paní zima tluče na dveře....teda podle předpovědi už má jednou nohou nakročíno dovnitř...
...vůbec jsme se pro celodenní déšť nedostaly s Terkísem ven, ale venčila se aspoň na balkoně...
...odpol jsem jí hodila na chvilku na Matyho,potřebovala jsem si něco udělat a když jsem viděla, jak spolu blbnou a jak ho Terkínka miluje a mučí a směje se na něj, tak jsem musela udělat aspoň pár rychlocvaků....bohužel mi došly baterky v blesku, jak na potvoru...
...večer, když dorazil Tom z práce ostříhal Matyho mašinkou na 5 a 3 mm...pouštěli jsme si k tomu Mišíka Stříhali chlapečka, stříhali dohola... :o)))

3 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Klárko nádherný fotečky!!

Iva Veselá řekl(a)...

krásné fotky

Věra Turoňová řekl(a)...

krásné, krásné, tleskám!