sobota 17. října 2009

290.den

...po té strašlivé noci, jsem zůstala ležet dýl v posteli, Tom si Terez odnesl vedle...pak jsem vylezla na kojo, Terk to zalomila a já si znovu vlezla do postele...vstával ajsem a byla jsem bez teploty a i tělo už mě tolik nebolelo....k obědu nám Tom udělal skvělé Holandské řízky, které si už večer připravil spolu s hovězí a gulášovou polívkou co vařil....po obědě jsme společnými silami, i za pomoci Matyho dělali TIRAMISU....odpol dorazil na návštěvu děda a navečer šli kluci s kouskem Tiramisu k babí Lídě...večer pak Tom uvařil ještě kotletky na bylinkách a kuře na víně se smetanou....a Terez v posteli opět řve a řve a řve...to bude noc....ještě , že už nemám horečku a budu moct nějak fungovat.... :o(((

5 komentářů:

Alecram řekl(a)...

Teda, Tiramisu vypadá úžasně MŇAM !!! Tak ať jste všichni brzy fit !!!

Lucka73 řekl(a)...

Vypadá to prudce jedle!!

katcha řekl(a)...

Musím říct,že to byla opravdová mňamina!!!Byla jsem neplánovaně ochutnat a úžasnýýýý!!!

beeuskaa řekl(a)...

Klarisso, tak posílám hodně síly! Nemoce at jsou brzy pryč a vy se snad všichni v klídku vyspíte!

Kačka řekl(a)...

Mňam..tak to vypadá jedlejc než ten můj..pošli mi ještě jednou odkaz, prosím :-)