pátek 30. října 2009

303.den

...dnešek je pro mě celkem náročný....chystám se jen s Terezkou na sraz dizkuze FFF, který se koná na Vysočině...dopol přijela mamina, aby tu pak byla s Matym než přijede Tom z práce...já musela dobalit tašku a pak už jsem jen čekala na Vlaďku s Kubíkem, která nás brala autem...přijela skoro současně jako Tom, takže nám aspoň pomohl naskládat všechny ty moje krámy do auta....obr tašku, postýlku a kočár...cesta utekla rychle, dobře jsme pokecaly a hlavně dětičky celou cestu chrněly a vzbudily se těsně před cílem...
...jako první jssme narazili na kouřící Dib, a i když jsem jí nikdy neviděla, tak jsem jí prostě poznala...vyházely jsme věci z auta a vyfasovaly klíče od pokojů...já s Terezkou máme pokoj s Kačkou a Lukáškem, takže noci budou jistě veselé...
...pak jsme se přesunuly do "herny", kterou majitelé penzionu udělaly pro tuto akci z jednoho salonku....herna byla plná dospělých a dětiček, byl tam správnej hukot....po příchodu se k nám nahrnuli a vítali nás....bylo to moc příjemný....pár lidí jsem poznala z fotek, některé vůbec,ale bylo to super....
...Terkís i Luky vzorně usnuli a my se mohli díky vysílačkám jít bavit....párkrát jsme odběhly, ale to bylo ještě v pohodě....za to v noci....Terk docela prudila a často jsem jí kojila, abych jí umlčela....skončila u mě v posteli, takže ráno jsme nebyla vyspalá zrovna do růžova a ani Kačka chudák ne...

0 komentářů: