pátek 16. října 2009

289.den

...máme za sebou další nic moc noc...ráno jsem nějak nemohla vylézt z postele, bolely mě nohy....dopoledne jsem vzala obě děti k doktorce....Maty má doporučení na chíru, kdyby se zhoršil o víkendu....vypadá to na podrážděné slepé střevo....a Terezka vyfasovala Vincentku do nosu a kapky na kašel...u doktorky mě už bolelo celý tělo, tak jsem se s ní domluvila, že si kvůli koju vezmu na zahnání chřipky homeopatika...Maty šel od r domu a já to vzala ještě do lékárny a nakoupit....ale domů už jsem sotva dolezla, bylo mi staršně zle....naštětsí Terkínka byla moc hodná a brzo usnula a spala na balkoně 3 hodiny a já mohla ležet...měla jsem trochu teplotu, což já vůbec nemívám...Tom přijel o chvilku dřív z práce a jel na velkej nákup...když odjel, tak se mi udělalo jještě ví blbě a naměřila jsem si 39...takovou teplotu jsem snad v životě neměla...polkla jsem jedenparalen, na nic jinýho nemám nárok a zalezla do postele....byla mi hrozná zima a nemohla jsem vůbec spát....v noci Terka zlobila a nespala, což bylo přímo strašlivé a mě bylo na chcípnutí....

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Cha - mi chceš namluvit, že TOHLE je Terezka???????

Není nějak veliká????

Anonymní řekl(a)...

proč probůh na chřipku homeopatika ? Nepomohli vám a nepomáhají ani nikomu jinému, je to podvod.
Nechápu proč za to lidi zblblí reklamou utrácí své peníze ? :-)