úterý 20. října 2009

293.den

...dnes jsem měla skvělej den...hned ráno mě a Terkínku odvezl Tom do Prahy na návštěvu ke kamarádce Pavlíně...je to moc milá holka a šikovná fotografka...pak přijela ještě Aneta se svým Theoškem....další šikovná fotografka....takže jsem byla v té nejlepší společnosti....nabídla jsem Terkíska na focení a holky se toho ujali na 1000%....Terk neskutečně dobře spolupracovala, měla výbornou náladu a vůbec neplakala....pak si dala 3 hodinky spánku, kdy jsem se s ní šla na chvilku projít a pak dospávala doma....a po spánku a koju jsme stihly ještě pár fotek udělat....Aneta se snažila nafotit i mě, ale myslím, že se dost zapotila a stejně z toho bude prd....prostě nejsem fotgenická a neumím se tvářit ani smát na povel....škoda, ráda bych měla nějakou pěknou fotku....
....tak že tímto oběma holkám moc děkuju za pozvání, nafocení a rady, které mi daly....a budu doufat, že se zase někdy sejdeme...


1 komentářů:

Alecram řekl(a)...

Teda to je krásná koláž :o))) a krásná "Santička" :o))