neděle 25. října 2009

298.den

...ráno se Terkísek vzbudil po 7 hodině....Tom nám jí strčil do postele, ale ona už nespala a pořád povídala a šťouchala do nás a hlavně chcrochtala jak potřebovala odsát....tak jsem s ní po 8 hodině vylezla a protože se mi v hlavě během nočního kojení zrodil nápad, tak jsem to s ní hned zrealizovala...chvilku pomáhal Maty a pak i Tom....
....trošku jsme zazdili , že se šoupe čas, ale upozornil nás na to děda, když ho Tom naháněl, kde se courá, když se nahlásil na 10 hodinu.... :o))
...po výborném Tomově obědě nás čekal malý výlet na kole....jasně, že jsem frfňala....u žehlení košil na mě padlo spaní a nikam se mi nechtělo...naštěstí to byla jen malá vyjížďka...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moc pěkný, terka je kočka ;-)

Misa

Veronika řekl(a)...

úžasné

hliska řekl(a)...

paráda !!

Kačka řekl(a)...

hééézký, a kdeže má Tom tu ruku?? :-):-):-) chichi

Kateřina řekl(a)...

No tak ty jsou teda bezva!!!! Krásné momentky!!!

Almerka řekl(a)...

Ta roste!