úterý 27. října 2009

300.den

...no vida, 300.den Projektu a já vložím koláž s fotek, kterou mi dnes poslala PRAN...před týdnem mě fotila na setkání v Praze....takže fotky nejsou moje, ale se mnou.... :o))...tímto Anetě děkuju za skvělou práci, kterou na mě odvedla... :o))
...jinak jsem dnešní den strávila se sestřenkou Markétou a zase jsem zkusila nafotit Hugýska, po měsíci...až zpracuju,ukážu....Terezka byla opět vzorná, usnula v hospodě při obědě a spala svý 3 hoďky, pak si hrála a zkoumala Markéty obývák a večer doma byla naprosto vysmátá a spokojená a dokonce ihned v postýlce usnula...kdyby tak chtěla spát celou noc a zítra si přispat, když je to volno...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hrozně ti to sluší, obzvlášt na tý největší fotce, fakt !!!

Misa

Kačka řekl(a)...

Moc ti to sluší teta, i ve skutečnosti :-)..a Pra je šikulka, moc hezky tě vycvakla :-)

Lucka73 řekl(a)...

Krásný fotky a super modelka ;o)). Strašně ti to sluší!!

Petra Jandová řekl(a)...

Super!!!

Alecram řekl(a)...

Super kočka !!!!
Jak jsem fotku viděla tak si říkám, že to vypadá jako od Pran :o)) a pak vidím, že jsem se i trefila.

Kateřina řekl(a)...

Páni Klárko jsi vážně kočka!! Moc ti to sluší!!

Almerka řekl(a)...

Sekne ti to! Nejvíc se mi líbí ta velká.