sobota 10. prosince 2011

10.prosinec - OSLAVA A OTRAVA

...Tom doool vyrazil na nákup ...já poklízela....po obědě přivezl Tom dort od Jíťi....je naprosto úžasnej, kouzelnej a 5ti kilovej ....Maty si přál Spongeboba a fakt se povedl....já napatlala pár chlebíčků a jednohubek...a pak Tom přivezl Agu, babí Lídu  a pozdějš dorazila i Jana s Honzíkem...takže mohlo dojít na sfouknutí svíček a předání dárků...
...Tom se při svážení hostů stavil na baráku....podlaháři dnes přijeli položit podlahu-POTŘETÍ!!!....přijel a říkal, že podlaha vypadá hrozně....velký spáry, konce jednotlivých dílů nerovný, přizvedlý...mě byl ojasný hned, že dvakrát rozebraná celá podlaha nemůže bejt jako nová....jsem otrávená, ale nemůžeme Matymu zkazit oslavu, takže to neřešíme...když všichni odešli, tak jsme se na barák zajeli podívat...když jsem to viděla, tak bych brečela....to je v prdeli tohle....taková prasečárna a takovejch peněz....ještě k tomu je podlaha slepovaná, aby u sebe držela, takže se dá už jen vylámat a zlikvidovat totálně...jsme fakt už nasraný....tohle tam prostě nemůže zůstat....takže v pondělí to budeme řešit oficiální cestou...tohleodmítáme zaplatit a mít to tam taky nechceme....radost mám z podlahy v ložnici, vypadá skvěle.....aspoň něco....je to jediná podlaha, která je udělaná pořádně...

0 komentářů: