pondělí 5. prosince 2011

5.prosinec - PODLAHA ZAS A ZNOVA

...je to tady....podlaha se bude muset zase rozebrat a nerovná místa přetáhnout stěrkou....ráno jsem nečekala na odpověď mailema volala přímo do firmy MEISTER , jejichž podlahu máme, aby mi řekli, jestli je to normální , to co se u nás děje nebo jestli je máme kopnout do zadku...shodli jsme se na tom, že normální to není, ale zkusit to znova položit můžou, pokud dodrží několik zásad....a pak kratší strany slepit....jsem nasraná a nejradši bych je vykopala z baráku a podlahu jim hodila na palici....
...odpol jsem s etam zašla podívat....za celej den tam vlastně nic neudělali...jen přivezli sházející podlahu a tu správnou do ložnice...během dne tam obkladač dodělával horní koupelnu a říkal mi, že se tam podlaháři moc nezdrželi a ani mu neusadili obložky do koupelny, aby to k nim mohl doobložit...
...odpol se tu pak zastavil děda s mikuláškou nadílkou...žádnýho čerta jsme venku nepotkali a ani žádnýho domu neobjednali...zazvonil u nás jen jako, když přijel Tom domů....před 8h volali podlaháři, že dorazili na barák rozebrat podlahu a vystěrkovat to tam, kde to je křivý....Tom se tam jel za nima radši podívat...

0 komentářů: