úterý 20. prosince 2011

20.prosinec - PODLAHA POČTVRTÉ

...dnes měli přijet s Meisteru položit nám novou podlahu v obýváku a od původní firmy měl přijet někdo dodělat pár věco kolem dveřía podlah v ostatních pokojích...bohužel opět došlo k nedorozumění a z Meisteru přijel jen jeden člověk, aby dozoroval ty co nám pokládali podlahu původně a opakovaně...jenže ten člověk byl na to sám, protože počítali s tím, že Meister na to bude mít svoje lidi...takže opět problém....dostal školení, jak se to má dělat a oba odjeli...
...já se probudila brzo ráno se šílenou migrénou....myslela jsme, že zdechnu....Tom obstaral děti než odešel s Matym do práce a školy a zavolal maminu, aby přijela pohlídat teri a já mohla zůstat v posteli..vylezla jsme v 10h....bylo mi líp, ale nebylo mi dobře....vylezla jsem, jen proto, abych šla na barák kouknout, jak to tam probíhá...dorazila jsme tam a zjistila, že nikdo nikde a podlaha stále v balíkách....zděšeně jsem volala Tomovi....ten sehnal toho chlapa, co nám to tam vždycky pokládal...akorát byl na cestě k nám....sešli jsme tam a já mu ukázala co všechno se musí upravit a předělat a dodělat celá podlaha v obýváku...asi se bude muset rozkrájet, aby to stihnul....šla jsem domů a on si jel pro vysavač...odpol přišel děda, tak jsme na barák znova...byla jsme tam po 16h a málem padla  na prdel...pokladač začínal zakládat první řadu...prý se zdržela přišel chvilku přede mnou...byli tam  sním ještě dva parťáci co mu pomohli v ložnici dodělat lišty, poštelovat dveře a odešli...takže zůstal na zbytek sám a má do noci co dělat....čekala   tam na Toma , ten taky nevěřil svým očím...

0 komentářů: