pátek 2. prosince 2011

2.prosinec - PLOVOUCÍ PODLAHA II.

...hned ráno volal Tom do firmy, aby se zeptal jak je to s tou folii...technik mu řekl, že podlaha se musí rozebrat, protože ta folie je tam na víc...od výrobce totiž přšla podlaha, která je lepší a už má jakousi spešl vrstvu na podlahové vytápění v sobě....to snad není pravda...copak to ti chlapi včera neviděli?...nepoznají, že je jiná?...nebo jo a přesto to polží, protože jsou bezmozci a nepřemýšlí?...rozkaz zněl jasně....položit folii a podlahu...to, že je jiná je asi jedno...jsem nasraná, je mi do breku....to není normální, že takhle můžou firmy fungovat...ráno jsem se tedy sebrala a šla se na barák i s Terinkou podívat..byli tam jiní dva chlapi než včera, takže jsem jim ani nemohla vynadat a zeptat se, proč to pokládali...podlaha už byla rozebraná na hromádkách u zdi a folie smotaná...důrazně jsem jimkladla na srdce, že jsem už nasraná a že pak polezu po kolenou a každej spoj si zkontroloju a jak tam najdu něco orvanýho nebo jinak poničený, že je to necháme celý předělat znova...slíbili, že to budou kontrolovat a dávat dohromady opatrně....když jsem se zklidnila, tak jsem poprosila, aby to opravdu udělaii pořádně, že se nám tam pořád něco sere a že to není normální, aby takhle firmy pracovali...chválabohu za zedníka, Kamila a obkladače...ťuk ťuk....šli jsme domů a já se z toho všeho dala na mytí oken, když Terinka usnula...nestihla jsme umýt obě, ale v kuchyni mi zbejvájí jen skla....rámy a žaluzky jsou umytý, takže to dodělám večer nebo zítra...odpol jsme zašli na barák znovu...podlaha v obýváku nebyla ještě celá, protože ten zbytek bude až v pondělí....ale měli skoro hotovou podlahu u Matyho a na v chodbě byli už vyskládaný dveře na usazení...večer jsme se tam jeli s Tomem podívat...podlaha u Matyho vypadá dobře, i když jsme měli vybrat něco míň výraznýho....no pozdě...Terk to bude mít stejný...jen do ložnice jsme nakonec vybrala jinou, světloučkou...už byla nahoře v ložnice vynešená, tak jsem tam Toma zatáhla, aby jí omrknul, protože jsem jí vybírala bez něj...koukala jsme na ní, že vypadá jinak než v krámě, ale možná to je tím světlem a tím, že to není plocha, ale jen v balíku....v noci mi to nedalo a ještě o půlnoci jsem koukla do objednávky a na net na vzorky podlah....opravdu to byla jiná podlaha...poslední dvojčíslí někdo při objednání prohodil a poslali jinou...uáááá....zase se mi spalo špatně...ráno to budeme řešit, i když je sobota...

0 komentářů: