pátek 9. prosince 2011

9.prosinec - SPÁROVÁNÍ

...Tom jel ráno do Libušína, kde nám vyrábí kuchyň, aby námspočítali, kolik by stál nábytek co bysme si nechali u nich udělat na míru...potřebujeme nábytek do obýváku, k Matymu do pokoje, botník...
...já jsem s Terinkou byla nakoupit dobrůtky na víkendovou oslavu Matyho narozenin...
...obkladač dnes dodělal celou horní koupelnu....je obložená, vyspárovaná a jsou tam namontovaný i dveře....v přízemí jsou vyspárovaný obě chodby, zbývá codbička v patře....druhý obkladač má rozdělanou dolní koupelnu, tam se ještě musí obložit vana a záchod a všechno vyspárovat....v ložnici dnes podlaháři položili podlahu a namontovali dveře do pokoje i do šatny....zase se vyskytnul problém, ale tentokrát je to moje vina....při zaměřování, v létě, jsem patrně uvedla , že se dveře budou otvírat  ven z ložnice....vůbec to nevím, od začátku jsme přesvědčená, že se mají otvírat do pokoje, ale na objednávce je to jinak a já tu objednávku kontrolovala  a podepsala, takže tohle je moje chyba...naštětstí jdou dveře otočit a budou s eotvírat dovnitř, i když na jinou stranu než je vypínač....takže se bude ještě sekat elektrika...ale lepší sekat než otvírat dveře do pidichodbičky...

0 komentářů: