čtvrtek 1. prosince 2011

1.prosinec - PLOVOUCÍ PODLAHA

...ráno jsem vyběhla na barák hned před 8h, abych tam počkala na chlapy z firmy, co nám dnesk azačnou pokládat podlahu v obýváku a postupně i v ostatních pokojích a nakonec i dveře...
...přijeli po 8h tak jsem jim řekla co kde je, dala klíče a odešla...svezla jsem se busem do špitálu a předala Renatě fotky, který jsme před měsícem nafotily...cestou jsme pořád přemýšlela, že jsem ani neviděla, jak si z auta vynosili podlahu a spešl folii co má být kvůli podlahovce pod podlahou...doobjednávali jsme jí na poslední chvilku....nedalo mi to a jela jsem ze špitálu zpátky na barák....podlahu už měli v baráku a spešl folii taky, takže super...šla jsem domů za Terinkou a maminou...a pak začal hlodat dalšíí červík...co když tam tu folii nedají?...i to se stává....sakra....takže jsme šouply kuře do trouby a vyrazily s Terk a maminou na malou procházku na barák...už měli položený 3 řady a podložka pod nima byla....OK...domluvili jsme se, že už tam opravdu nepolezu-i když to jsem jim řekla ráno taky, když jsem poprvé odcházela-a že mi zavolají až to dokončí....nakonec mi odpol volal technik s firmy, že podlahy bylo málo, takže to není dodělaný...podlaha je objednaná a přivezou jí zítra i těma do dětských pokojů a do ložnice...no budiž...odpoledne jsem se tam šla podívat a vyfotit si to....je to celkem divočina,ale asi se mi to bude líbit...v kombinaci s tmavým a bílým nábytkem a kuchyní to bude fajn...podlaha byla skoro celá hotová, nezbylo jim asi na 4 řady...
...večer přiletěl Tom z Anglie....přijel z letiště taxíkem, skočil do svýho auta a jel se na barák podívat....byl taky zvědavej, jak to vypadá...byla jsem docela nervozní, protože se mu ta podlaha nelíbila, když jsme jí objednávali....mě se zase z tenkrát nelíbila ta co vybral on....takže to pak nechal na mě....přijel s tím, že si na to zvykne, že to není taková hrůza,ale všimnul si, že ta spešl podložka, co je pod podlahou a kus jí koukal jak nebyla podlaha ještě všude, je obráceně...to co mělo bejt dole je nahoře...pomooooc, už to zase začíná....ráno bude volat technikovi do firmy, co s tím...

0 komentářů: