sobota 31. prosince 2011

31.prosinec - SILVESTR

...poslední den v roce 2011....poslední den projektu 2011....a poslední den projektu celkově....letos jsem to šidila, hlavně co se focení týká, takže příští rok už se ani nebudu snažit o Projekt 365...zkusím do letošního doházet ještě co nejvíc fotek, i když dost zpětně, ale třeba se na to jednou ráda podívám...jsem vyčerpaná rekonstrukcí a mám pocit, že vědět co vím teď, tak do toho nikdy nejdu.....každej nás zrazoval a varovala, ale člověk neuvěří, dokud si tím sám neprojde...teď už to musíme do táhnout do konce....ještě kousek cesty zbývá....
....od nového toku z blogu udělám občasník....takovej volnej projek 52....pokusím se vždy jednou za týden shrnout jeho události a vložit fotku...takže kdo s námi naší rekonstrukci sledoval, se určitě dozví jak to dopadlo a jak se nám tam žije...
...přeju všem poklidný nový rok a hlavně pevné zdraví a nervy, lásku a pohodu...





5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moc zdravím a přiznám se, že mi každodenní nakukování k tobě bude chybět. Taky jsem si prošla rekonstrukcí baráčku, takže jsem soucítila a hltala tvoje zážitky. Přeju celé rodině všechno dobré a budu se těšit aspoň na ten občasník, Iva

klarissa řekl(a)...

Ivo, děkuju....potěšilo mě, že to někdo prožívá s námi....slibuju, že se budu nepravidelně ozývat dál....K

Anonymní řekl(a)...

Tak to jsem fakt moc ráda, že se neodmlčíš... Moc zdravím. Iva

Anonymní řekl(a)...

Klarisso,
patřím k občasným nakukovatelkám na Vaše stránky a musím přiznat, že krom krásných fotek je důvodem také Vaše rekonstrukce. Při pročítání posledních článků mi Vás teda bylo upřímně líto:o(
My jsme dostavěli loni, takže
vím dobře, o čem to všechno je. Co si člověk neudělá sám nebo nezadá jen dobrým známým, tak nemá.
A když už to vypadá, že je vše hotové a už bude jen klid, tak si
např. provrtá odpad,že:o( (z toho mě málem ranila mrtvice)
Ale už jste ve finiši, tak hlavu vzhůru!! Uvidíte, že až budete v létě sedět na zahradě, popíjet kávičku, grilovat a koukat na spokojené děti ráchající se v bazénku, tak si řeknete, že i přes
všechny ty strasti to stálo za to -věřte mi:o)
Jo, ještě poznámka závěrem - máme s Vámi stejné dveře (my teda v barvě dubu), stejné kliky a skoro stejnou barvu plovoucí podlahy:o))
Kuchyň mám v barvě vanilky/ořechu, tak jsem zvědavá na další Vaše příspěvky:o)
Do finiše drží palce a zdraví Vás
Hana

klarissa řekl(a)...

Hani, děkuji.
Kuchyň se bude montovat zítra.Doufám, že brzo všechno dopíšu a dodám fotky. nakukujte dál :o). K